Onze veertiende vakantiedag - Reisverslag uit Rawai, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu Onze veertiende vakantiedag - Reisverslag uit Rawai, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu

Onze veertiende vakantiedag

Door: Dina en Marga

Blijf op de hoogte en volg Dina en Marga

19 September 2017 | Thailand, Rawai

De grote excursies zijn voorbij.
Wij hebben besloten om hier wat meer te relaxen en af en toe een marktje te bezoeken of te gaan shoppen in enkele grote shoppingmalls die hier op Phuket zijn.
Vandaag zijn we geweest naar Central Festival waar we voor het eerst bij Swensens een super sorbet hebben gegeten en wat was het lekker.
We zitten zoals elke avond aan ons soepje en andere lekkernijen.
We sluiten nu de dag af en tot morgen.

• 19 September 2017 - 19:54

Gretha:

Hallo dames , ik heb de foto,s weer bekeken , en dat ziet er allemaal heel relax uit. Groot gelijk hebben jullie . Jullie hebben in de loop van de jaren dat je daar bent geweest ook al heel veel gezien . Maar ik wens jullie nog heel veel plezier daar en geniet er van . Liefs Gretha.

• 20 September 2017 - 17:51

Esmée:

Hallo oma en Dina,
    het ijsje was vast lekker.
    En de foto's zijn mooi.
    Jullie hebben het vast leuk in Thailand.
    Veel plezier nog.
    Doei !

• 20 September 2017 - 17:51

Veerle:

hallo oma en Dina was het ijsje lekker. hebben jullie het leuk?
    groetjes Veerle

• 21 September 2017 - 19:40

Buurvrouw:

Dat is een flinke portie ijs! Dat mag ook wel na al dat winkelen; dat maakt hongerig :-).

• 27 September 2017 - 07:59

Heidi Dekker:

Leuke foto's hoor Marga!! Geniet er nog maar ff van want het is,zo weer maandag