Onze negende vakantiedag - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu Onze negende vakantiedag - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu

Onze negende vakantiedag

Door: Dina en Marga

Blijf op de hoogte en volg Dina en Marga

14 September 2017 | Thailand, Hua Hin

Voor vandaag hadden we weer op tijd de wekker gezet want we moesten op tijd paraat zijn.
Beneden aangekomen was Reinold er ook net.
We zijn met hem een tour gaan maken, eerst gingen we naar Mangrove Pranburi Forest Park daar hebben eerst een museum bekeken en daarna een wandeling gemaakt door de mangrove bossen. Was een aparte ervaring.
Toen zijn we naar Dolphin Bay gereden waar we een rondvaart van ongeveer 2 uur over de zee rondom het eiland hebben gemaakt.
Daarna hebben we geluncht op het strand onder de bomen.
Na de lunch zijn we naar het Pranburi kanaal gereden waar we een tweede boottocht hebben gemaakt landinwaarts tot aan de zee opening.
het waren 2 heerlijke boottochten .
Vanavond hebben we weer heerlijk gegeten op het grote plein in Huahin, waar we heel erg naar uitgekeken.

Tot morgen.

• 14 September 2017 - 20:07

Gretha:

Dat was weer een mooie drukke dag voor de dames , en Reinold laat ook de mooiste plekjes weer aan jullie zien . Maar oeps ik mis de foto's , maar die zullen nog wel komen . Ik denk dat ze lekker hebben gegeten en eerst even een buikje rust willen geven . En ja hoor ! lekker op het plein in Huahin ( LEKKER ) ik zie het zo voor me . ( watertanden krijg ik er van ) MMMMMMM nou dames , lekker slapen en tot morgen .

• 14 September 2017 - 20:25

Tosti-ijzer:

Ziet er mooi uit allemaal! Veel plezier nog

• 15 September 2017 - 19:03

Alexandra :

Hallo dames , we gaan de foto s even bekijken groetjes en slaap lekker zo

• 15 September 2017 - 19:07

Alexandra :

Mooie foto s dames !! Rusten jullie ook nog af en toe haha jullie maken heel wat km ers

Dapper hoor lieve groet van ons

• 15 September 2017 - 19:07

Joop En Angelika :

Hoi
    Alles goed bij jullie ? Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben .
    Mooie foto's
    Gr van uit dedemsvaart

• 15 September 2017 - 19:09

Dvaart :

Je nageltjes passen mooi bij het zwemvest Dina

• 21 September 2017 - 19:22

Buurvrouw:

Dat was vast een welkom briesje, zo vanaf die boten! Jullie hebben weer veel ondernomen. Handig dat Reinold er ook is; die weet natuurlijk alle mooie plekjes wel te vinden.