Onze vijfde vakantiedag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu Onze vijfde vakantiedag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu

Onze vijfde vakantiedag

Door: Dina en Marga

Blijf op de hoogte en volg Dina en Marga

10 September 2017 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen iets vroeger opgestaan want we moesten om 9 beneden zijn omdat onze taxichauffeur er dan zou zijn.
Maar wij waren eerder dachten we, maar wat bleek hij heeft de nacht in zijn auto geslapen wat hier eigenlijk wel gewoon is.
Hij moest zich dus nog even opfrissen in het hotel toen kon de reis beginnen.
Deze dag zijn we richting Safari World gegaan een uur rijden van hier, maar nog steeds in de stad Bangkok.
De tickets gekocht gekocht en gelijk de bus in voor een rondrit door het safari park waarvan we hebben genoten.
Toen we daarvan terug waren gingen we lopend naar het naast gelegen Marine World wat er ook nog bij hoort.
De omgeving en de dieren waren erg mooi maar tegen 12.30 regen we een erge onweersbui en moesten we maken om in een restaurant te komen.
Dus hebben we maar gelijk gegeten en tegen het eind van de middag weer terug naar het hotel gegaan.
De avond hebben we voor ons zelf gehouden.
We plaatsen nu de foto's nog en dat is het voor vandaag.

Tot morgen

• 10 September 2017 - 23:07

Gretha:

De foto,s zijn weer heel mooi dames . Ja de chauffeur heeft groot gelijk dat hij in de auto lag te slapen , want anders was hij niet op tijd bij jullie geweest ,er is geen door komen aan in Bangkok . Wel heel apart he ! Nou dames op naar dag zes .

• 11 September 2017 - 16:39

Alexandra :

Mooie foto s dames ! Mocht die taxi man niet op de bank slapen ? Bingo

• 11 September 2017 - 16:40

Alexandra :

Bingo ging verkeerd dat moest haha zijn wens jullie nog een fijne vakantie

• 13 September 2017 - 19:34

Buurvrouw:

Staat je mooi hoor Dina, die plastic zak! Ondanks de bui was het vast een mooie dag. Die leeuw hangt er ook mooi bij trouwens.