Thailand 2017 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu Thailand 2017 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu

Thailand 2017

Door: Dina en Marga

Blijf op de hoogte en volg Dina en Marga

24 Augustus 2017 | Nederland, Emmen

Hier komt ons allereerste reisverslag.
Dit is ook bedoelt als test.

Vanmiddag hebben we onze laatste puntjes op de i gezet.
Treinkaartjes geregeld voor de reis naar Schiphol.
Na een lange voorbereiding mag voor ons de vakantie nu wel beginnen.
We kunnen de dagen nu aftellen en gaan voor een mooie vakantie.

Thailand we komen eraan!!


Groetjes Dina en Marga

  • 30 Augustus 2017 - 20:11

    Anna:

    Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ik ga jullie volgen lijkt me leuk.groetjes Anna

  • 30 Augustus 2017 - 23:20

    Angelo De Schoonzoon Van Martie Boekweg :

    Wij wensen jullie een goede en fijne vakantie toe

  • 01 September 2017 - 20:01

    Sietske:

    ....

  • 01 September 2017 - 20:41

    Sietske:

    Het is bijna zo ver dat ik jullie vakantie in Thailand mag mee maken. Ik verheug me er op! Spannend hoor!
    Alvast een hele fijne vakantie toegewenst. Hartelijke groeten van Sietske.

  • 02 September 2017 - 21:09

    Kleinzoon Van Dina:

    Veel plezier❤️❤️❤️❤️

  • 03 September 2017 - 18:51

    Tineke Kersten:

    Hallo.. Ik wens jullie een fijne vakantie toe. En zal proberen regelmatig jullie te volgen Liefs Tineke

  • 04 September 2017 - 12:36

    Rudi:

    Maak leuke verhalen en foto's en geniet van elke dag..veel reisplezier.

  • 06 September 2017 - 23:29

    Alie Omvlee:

    Hallo dina en marga heb de eerste foto''s bekeken.Een mooi hotel zo te zien.Wens jullie een fijne vakantie en veel plezier .Ik blijf jullie volgen!!!

  • 08 September 2017 - 14:58

    Gretha:

    Hele fijne vakantie , en geniet er maar lekker van , mijn hart gaat boemeladie boemeladie boem boem . hahaha NICE .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dina en Marga

Maandag 31 juli 2017 hebben we ons nieuwe vakantie dagboek alvast aangemaakt. Morgen over 5 weken is het zover en gaan we richting Thailand.

Actief sinds 31 Juli 2017
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 10857

Voorgaande reizen:

05 September 2017 - 28 September 2017

Thailand 2017

Landen bezocht: