Onze zevende vakantiedag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu Onze zevende vakantiedag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu

Onze zevende vakantiedag

Door: Dina en Marga

Blijf op de hoogte en volg Dina en Marga

12 September 2017 | Thailand, Bangkok

Vandaag is onze laatste vakantiedag hier in Bangkok aangebroken.
Deze dag hebben we gebruikt om nog even lekker te gaan shoppen in het mooie MBK, dit is een groot winkelcentrum met 6 verdiepingen.
We hebben ons dus prima vermaakt.
Toen we waren uit gewinkeld gingen we met de taxi terug naar ons hotel.
Poosje op de kamer geweest en wat gedronken en gegeten.
Toen hadden we nog 1 ding op ons verlanglijstje staan wat we nog graag wilden doen voor we vertrekken uit Bangkok. Gelukkig had onze vaste chauffeur niks te doen en bood hij ons aan om mee te gaan, naar het Bayoke Sky Hotel, het hoogste hotel van Thailand, 84 verdiepingen en 309 meter hoog.
We gingen met de eerste lift naar de 77 ste verdieping toen overstappen naar de tweede lift, deze bracht ons naar de 83 ste verdieping daar uitgestapt en naar de laatste verdieping moesten we met 4 trappen naar boven. Daar aangekomen kwamen we op een draaiend platform te staan en zagen we een prachtig uitzicht over Bangkok.
Dit was het laatste van hier, we gaan nu onze koffers pakken en vertrekken morgenochtend om 10.00 uur naar Huahin.

Tot morgen.

• 12 September 2017 - 23:51

Gretha:

Zo dames , dat was zeker weer mooi om in die grote winkel te schoppen .
    . En wat een mooi uit zicht daar boven in dat hotel , ik vond voor twee jaar terug al dat we daar een mooi uitzicht hadden , en toen zaten we nog lang niet zo hoog . En het was ook mooi helder weer daar vanavond zo te zien . Nou het weer is hier niet zo mooi , morgen wat meer harde wind . Voor morgen een fijne rit naar Reinold en doe hem de groetjes daar in Huahin . Groetjes Gretha .

• 13 September 2017 - 09:23

Coby:

Hallo Dina en Marga,

ik zie de foto's wat ontzettend fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Jullie hebben al heel wat ondernomen in 1 week tijd, maar daarvoor ben je natuurlijk ook op vakantie.

Ik zit midden in de renovatie waar ik heel blij mee ben vandaag krijg ik nieuwe ramen en dan is het zo goed als klaar.

Ik wens jullie vanuit de (Klokkenslag) natuurlijk nog een leuke vakantie en veel geniet momenten, dat is vast geen probleem.

En ik kijk wel weer wat er voor moois aan foto's en berichten komen.

Hartelijke groeten, Coby

• 13 September 2017 - 10:41

Sietske:

Zoals ik kon lezen hebben jullie je goed vermaakt in Bangkok en veel gezien.
    Misschien iets te warm! Bij ons stormt het vandaag en het is koud. Zou wel even met jullie willen ruilen.
    Ben benieuwd naar jullie belevenissen in Huahin.
    Lekker genieten !!!

• 13 September 2017 - 19:52

Buurvrouw:

Jullie zoeken wel vaak de hoogte op zeg, maar dat snap ik natuurlijk wel! Krijg jullie de koffers nog wel dicht, na al het shoppen? Op naar Huahin!

• 20 September 2017 - 19:39

Esmée:

Hallo oma en Dina,
    Nou, dat was vast een leuke laatste dag in Bangkok, weer veel gedaan !
    En dat hotel was wel heel hoog !
    Nog veel plezier !
    Doei !