Onze vierde vakantiedag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu Onze vierde vakantiedag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dina en Marga Kuiper - WaarBenJij.nu

Onze vierde vakantiedag

Door: Dina en Marga

Blijf op de hoogte en volg Dina en Marga

09 September 2017 | Thailand, Bangkok

Daar zijn we weer.
Voor ons is het nu al laat in de avond terwijl die voor jullie nog moet beginnen.
We hebben ons vandaag met een tuk tuk naar Lumpinee Park laten brengen, het was niet zo ver ongeveer maar een kilometer maar door de warmte (34 graden) en een wirwar van straatjes zouden we het zelf nooit kunnen vinden.
Maar we hebben genoten van het park.
Zo groot en groen en dat in een stad als Bangkok.
Na een wandeling kwamen we bij een hele grote vijver daar zagen we ineens varanen, groot en klein, in het water en soms op het gras en als we bij ze in de buurt kwamen doken ze snel het water weer in. Erg mooi!
We hebben een tijdje op een bankje gezeten en daarvan genoten.
Toen besloten we weer verder te gaan omdat we zin hadden om te gaan varen in een mooie witte zwaan op de grote vijver.
Na het varen besloten we terug te gaan naar het hotel.
Daar aangekomen wat gedronken, toen naar boven op de 15de verdieping om te gaan eten.
We hadden na het eten nog wel zin om even te gaan shoppen bij PLatinum Fashion Mall en een markt langs de straten van Bangkok.
Dit was ons verslag voor vandaag want voor ons is de dag bijna voorbij, want wij moeten er morgen weer vroeg uit.

Groetjes van ons uit het warme Bangkok.

• 10 September 2017 - 16:22

Sietske:

Lekker temperatuurtje bij jullie! Puffen zeker! Vandaag hier eindelijk meerdere uren zon en droog.
    Fijn voor de liefhebbers van het 15e internationaal Shanty en Seasong Festival wat hier om dit moment
    plaats vindt. De weersvooruitzichten voor de komende week zijn echter zeer slecht. Veel regen en koud;
    donderdag a.s. 15 graden - brrrrr! Verwarming dus aan! We kunnen een beetje jaloers worden op jullie
    omstandigheden. Wat een mooie vakantie hebben jullie toch! Iedere dag weer iets nieuws te beleven!
    En lekker eten op de mooiste locaties! Ben benieuwd naar de Thaise "keuken". Smaakt het?
    Veel plezier!

• 10 September 2017 - 23:12

Grethha:

Het eten is er lekker he dames ! En zo te zien , is de tuk tuk een uitkomst , helemaal geweldig .
    Fijne dag en rustige nacht , slaap lekker .

• 13 September 2017 - 19:27

Buurvrouw:

Wat mooi, dat contrast. Aan de ene kant het hectische stadsleven en aan de andere kant een weelde van rust, en dat in één stad. Zijn jullie nog wezen sporten op die apparaten die op de foto staan? Was er vast te warm voor!